Kompetansehuset Meløy

Service i særklasse - Hvordan begeistre interne og eksterne kunder?

Del 1: Tirsdag 31. januar kl 18.00 - 21.00
Del 2: Torsdag 23. februar kl 18.00 - 21.00
• Videokonferanse i studiesenteret i Kompetansehuset Meløy
• FKursavgift: kr 1 300,- + enkel servering Det å jobbe med folk krever ofte "det lille ekstra" for å skape tilfredshet og den gode følelsen. Hva slags tilfredshet skaper lønnsomhet? Hvordan opptrer vi, og hvilket førsteinntrykk gir vi? Hvordan behandler vi kundene, og forstår vi deres ønsker og behov? Trenger vi å jobbe med service, og hvordan står det til med norsk kundebehandling?

Dette er blant de mange emnene på kurset. Kurset gir en komplett verktøykasse for hvordan du kan begeistre dine kunder, og skape lojale kunder og oppdragsgivere.

Målgruppe:
Medarbeidere og ledere i alle typer private og offentlige virksomheter som leverer service og har kunde/klientkontakt. De som ønsker et faglig løft, eller har ambisjoner om høy kunde/klienttilfredshet.

Kursinnhold:
• Service og kundebehandling i stor endring
• Målinger av norsk servicekvalitet - hvordan står det til hos oss?
• Ulike kunder og ulike servicebehov
• Hvordan skape den gode serviceopplevelsen
• Praktisk service og kundebehandling
• Klagebehandling

Påmld.frist 31.01.2017 (bindende påmelding, begrenset antall plasser)
Påmelding på mail til johbot@vgs.nfk.no, eller på sms til 988 99 150
For mer info: http://www.studiesenteret.no/service-i-saeligrklasse.html